online web builder


Reklamaatio-b2b auttaa

yksinkertaistamaan reklamaatioiden teko- ja käsittelyprosessin b2b-liiketoiminnassa.

  • Jääkö yrityksessäsi tekemättä reklamaatioita eli ilmoituksia tavaran- tai palvelun virheellisyydestä, koska niiden tekeminen on työlästä tai hankalaa?
  • Tiedätkö, kuinka paljon menetätte rahaa vuodessa tekemättömien reklamaatioiden vuoksi?
  • Tai paljonko kallisarvoista aikaa kuluuu samojen asioiden moneen kertaan tekemiseen ja tietojen turhaan etsimiseen?

Nyt sinulla on mahdollisuus tehostaa ja yksinkertaistaa reklamaatioprosessinne. Sekä havatuista virheistä ilmoittaminen, vaatimusten tekeminen ja lähettäminen että vastineiden seuraaminen helpottuvat ratkaisevasti. 

Korvaa nyt kansioihin tallennetut "reklamaatioexcelit" monipuolisella järjestelmällä, jolla voit tehdä kaikki reklamaatioiden laatimiseen, käsittelyyn ja dokumentointiin liittyvät asiat yhdessä paikassa. 

Reklamaatio-b2b-palvelun avulla hoidat helposti:

  • Havainnoista ilmoittaminen
  • Reklamaation tarkastaminen ja lähettäminen toimittajalle
  • Toimittajan vastineen tallentaminen ja arviointi
  • Tarvittaessa lisäselvityksen pyytäminen tai vastineen hyväksyminen

Yksinkertaista reklamaatioiden teko ja auta työntekijöistäsi keskittymään siihen mikä on tärkeää hankkimalla Reklamaatio-b2b-järjestelmä.

Miksi Reklamaatio-b2b?

*

Pääsette eroon "reklamaatiopeikosta"

Reklamaatioiden laatiminen voi esimerkiksi aikapulan takia olla liian haastavaa, jolloin niistä tulee puutteellisia ta ne voivat jäädä kokonaan tekemättä. 

Kynnys ilmoittaa tavaran tai palvelun toimittamisessa havaituista virheistä tai poikkeamista mataloituu, kun käytössä on ilmoituksen tekemistä selkeästi ohjaava järjestelmä. 

*

Saatte käytännöllistä lisätietoa puutteellisista tavara- ja palvelutoimituksista.

Siirtyessänne tekemään reklamaatiot kirjallisesti sähköisellä reklamaatiojärjestelmällä saatte reaaliaikaisesti tietoa tilaamienne toimitusten laatupoikkeamista.

Puhelimella hoidetuista reklamaatioista harvoin jää käyttöön dokumentaatiota. Toimittaessanne kirjallisesti tekemänne reklamaatiot, joihin olette liittäneet mahdollisesti vielä valokuvia reklamoitavasta asiasta, saatte käyttöönne kattavan tietokannan, jota voitte hyödyntää monella eri tavalla. 

*

Yrityksenne reklamaatio-osaaminen kehittyy

Reklamaatio-b2b-järjestelmällä tehtyihin vaatimuksiin ja niiden käsittelyyn voi tutustua koko henkilöstö. Seuraamalla tehtyjä reklamaatioiden kuvauksia henkilöstön on helpompi havaita puutteita, tehdä kuvauksia virheen laadusta sekä esittää korjaavia toimenpiteitä tavaran tai palvelun toimittajalle.

Tehtävien reklamaatioiden laatu varmistetaan, ja tarvittaessa täydennetään reklamaation käsittelijän toimesta. Lisäksi reklamaatioihin liitetään ajankohta, johon mennessä vaaditaan vastine - näin reklamaatioon vastaaminen ei jää epämääräisesti roikkumaan.  

*

Asiat eivät pääse unohtumaan 

Tehtyjen valitusten seuranta hoituu aivan kuin itsestään. Reklamaation käsittelijä saa sähköpostiinsa ilmoituksen reklamaatiovastineen saapumisesta. Käsittelijä saa myös ilmoituksen, jos vastinetta ei ole toimitettu asetettuun määräaikaan mennessä. 

Kirjallisesti toimitettu vastine käsitellään järjestelmässä ja arvioidaan, onko vastine riittävä. Vastineen voi hyväksyä, hylätä lopullisesti tai hylätä vaatien toimittajalta lisäselvitystä.  

Onko teillä varaa jättää hoitamatta havaittuja poikkeamia ja puutteita tavaroita tai palveluita vastaanottaessa?

Uskallatko jättää hoitamatta havaittuja poikkeamia ja puutteita?

Usein kysyttyä

SaaS-palveluna toimivan Reklaamaatio-b2--ohjelmiston saatte käyttöönne nopeasti parissa työpäivässä. Toimitatte meille vain käyttäjä-, käsittelijä- ja organisaatiotietonne sekä listauksen yrityksistä, jotka toimittavat teille tavaroita tai palveluita. 

Reklaamo-järjestelmän kustannus on erittäin maltillinen, etenkin ottaen huomioon huonosti toimivan reklamaatiokäytännön potentiaaliset kustannukset. 

Ota yhteyttä niin kerromme sinulle lisää ja annamme organisaatiollenne soveltuvan tarjouksen,

Lataa Reklamaatio-b2b esite ja tutustu lisää. 

Varaa maksuton etädemo!

Ilmaisessa etädemossa esittelemme teille Reklamaatio-b2b-järjestelmän ja selvitämme soveltuuko sen käyttö teille. 

Ota yhteyttä

Ota käyttöön Reklamaatio-b2b-järjestelmä. Tämä on todennäköisesti helpoin tapa yrityksesi reklamaatioiden ilmoittamiseen ja käsittelyyn. 

Ole yhteydessä meihin, niin kerromme lisää ja annamme organisaatiollenne soveltuvan tarjouksen.

Ole yhteydessä jo tänään, odotamme yhteydenottoasi.  

Osoite

Yrjönkatu 14 C 2
40100 Jyväskylä

Yhteystiedot

Email:
info(a)wellworks.fi
Puhelin:
Jussi/ 050 561 3580

Linkit

Tutustu  Reklamaatio-b2b tekijään WellWorks Oy. Sivuilla voit tutustua myös meidän muihin tuotteisiimme.